nadajemyTV - nowa platforma - telewizja na żywo

152 wpisów / 0 new
Ostatni wpis
nadajemyTV
Obrazek użytkownika nadajemyTV
Offline
Dołączył: 28/12/2016 - 17:18
Wpisy: 11
nadajemyTV - nowa platforma - telewizja na żywo

Zapraszamy do testowania nowego serwisu LIVE TV.

----------------------------------------------------------
Telewizja Polska->Telewizja->nadajemyTV
----------------------------------------------------------

Aktualności:
[9/2/2017] Już nie długo, we wtyczce Telewizja Polska, pojawi się oficjalna obsługa naszego serwisu. Nadal zapraszamy wszystkich do jego testowania.

[14/2/2017] Oficjalna obsługa juz we wtyczce Telewizja Polska.

[24/2/2017] Planowana modenrizacja serwisu potrwa do końca miesiąca. W tym czasie wiekszość kanałów będzię niedostępna.

travis99
Offline
Dołączył: 23/01/2017 - 16:56
Wpisy: 1
Witam,

Witam,

Testowalem i dziala stabilnie, pytanie czy bedzie wiecej kanalow no i jak z jakoscia obrazu np: wersja HD, czy jest przewidywana? Ciekawe rzecz dla osob z poza PL..

nadajemyTV
Obrazek użytkownika nadajemyTV
Offline
Dołączył: 28/12/2016 - 17:18
Wpisy: 11
Stopniowo będzie dodawane

Stopniowo będzie dodawane więcej kanałow. Narazie nie przewidujemy kanałow HD.

Borygo77
Offline
Dołączył: 23/01/2017 - 21:29
Wpisy: 8
Działa 👍 Jakość jest jak jest

Działa 👍 Jakość jest jaka jest ale działa! 😊
Planujecie wprowadzić jakies opłaty ?

Borygo77
Offline
Dołączył: 23/01/2017 - 21:29
Wpisy: 8
TVN się dzis rano zepsuł ;)

TVN się dzis rano zepsuł ;) najpierw rozjechane synchro a/v a teraz w jest dźwięk z tvn24 i stopklatka obrazu z tvn...

nadajemyTV
Obrazek użytkownika nadajemyTV
Offline
Dołączył: 28/12/2016 - 17:18
Wpisy: 11
Dzięki za cynk, już

Dzięki za cynk, już naprawione. Jeśli macie więcej uwag, to śmiało je tutaj zgłaszajcie.

Borygo77
Offline
Dołączył: 23/01/2017 - 21:29
Wpisy: 8
Jesli chodzi o naprawione to

Jesli chodzi o naprawione to TVN nadal jest nie tak. Dźwiek juz jest z TVN ale obraz na stopklatce, po 10 sekundach rozłącza i staje wszystko.

Na polsacie nie ma dżwieku w ogole.

A wszystko podbił bym chociaz do 480p bo 360 wygląda tragicznie z bitrate jaki idzie... ;)

nadajemyTV
Obrazek użytkownika nadajemyTV
Offline
Dołączył: 28/12/2016 - 17:18
Wpisy: 11
Zwiększyliśmy jakość na kilku

Zwiększyliśmy jakość na kilku kanałach. Kanały informacyjne zostają w niskiej rozdzielczości. Czekamy na więcej komentarz.

Borygo77
Offline
Dołączył: 23/01/2017 - 21:29
Wpisy: 8
No i teraz wygląda to

No i teraz wygląda to zadowalająco! :) 544p, bitrate skacze czasami do 2Mbps i jest git!

Szkoda że nie możesz sobie poradzić z TVN....
Jeśli będzie TVN i TVN Style działające stabilnie to regularnie będę stawiał piwo! ;)

nadajemyTV
Obrazek użytkownika nadajemyTV
Offline
Dołączył: 28/12/2016 - 17:18
Wpisy: 11
Stopniowo będzie więcej

Stopniowo będzie więcej kanałów.

jacekel
Offline
Dołączył: 04/01/2015 - 21:49
Wpisy: 11
Witam, u mnie to siadlo na

Witam, u mnie to siadlo na androidzie box.

Borygo77
Offline
Dołączył: 23/01/2017 - 21:29
Wpisy: 8
Na TVP 1 brak dźwięku.

Na TVP 1 brak dźwięku.

Dacie rade uruchomić TVN proszę... Chocoaż w tej słabszej jakości ;)

nadajemyTV
Obrazek użytkownika nadajemyTV
Offline
Dołączył: 28/12/2016 - 17:18
Wpisy: 11
jest i TVN.

jest i TVN.

Borygo77
Offline
Dołączył: 23/01/2017 - 21:29
Wpisy: 8
Super :) dziękuje bardzo!

Super :) dziękuje bardzo!

Basti
Offline
Dołączył: 05/02/2017 - 11:18
Wpisy: 1
Witam

Witam
Jestem nowy mógłby ktoś napisać jak to odpalić?

nadajemyTV
Obrazek użytkownika nadajemyTV
Offline
Dołączył: 28/12/2016 - 17:18
Wpisy: 11
Jest napisane w pierwszy

Jest napisane w pierwszy poscie.

Borygo77
Offline
Dołączył: 23/01/2017 - 21:29
Wpisy: 8
Niestety TVN nadal nie trybi

juz jest ok :)

NETWorks
Offline
Dołączył: 10/02/2017 - 12:42
Wpisy: 1
Będzie TVN7 i TV4?

Będzie TVN7 i TV4? Ew. Lifetime fajny kanał

kopeckiwaldek
Offline
Dołączył: 21/02/2017 - 16:33
Wpisy: 3
Witam. Od wczoraj na POLSACIE

Witam. Od wczoraj na POLSACIE nakłada się dźwięk z TVN24.
Pzdr.

nadajemyTV
Obrazek użytkownika nadajemyTV
Offline
Dołączył: 28/12/2016 - 17:18
Wpisy: 11
Dzięki, już to naprawiliśmy.

Dzięki, już to naprawiliśmy.

kopeckiwaldek
Offline
Dołączył: 21/02/2017 - 16:33
Wpisy: 3
Witam. Dzisiaj już nic nie

Witam. Dzisiaj już nic nie działa, brak listy kanałów. W folderze SD-XBMC Testowe również nić nie działa,
pzdr.

goncalomorgado
Offline
Dołączył: 07/06/2014 - 13:23
Wpisy: 2
It's working quite good here.

It's working quite good here. Thanks!

piter55
Offline
Dołączył: 22/02/2017 - 21:26
Wpisy: 1
teraz brak wszystkich kanałów

teraz brak wszystkich kanałów

Kwasopijca
Offline
Dołączył: 22/02/2017 - 22:34
Wpisy: 2
Potwierdzam brak listy

Potwierdzam brak listy kanalow :( nadajemyTV bez Was to cale kodi slabe jest :(

nadajemyTV
Obrazek użytkownika nadajemyTV
Offline
Dołączył: 28/12/2016 - 17:18
Wpisy: 11
Czytaj pierwszy komentarz.

Czytaj pierwszy komentarz.

capitanemo
Offline
Dołączył: 27/02/2017 - 14:36
Wpisy: 1
>Informacyjne>tTV Republika

>Informacyjne>tTV Republika (360p) - nie dziala od gdzies polowy lutego 2017. Warto jeszcze o ile mozliwe jest wprowadzenie telewizji informacyjnej Tv Fox News, chyba najbardziej obecnie najbardziej liczaca sie Tv w USA. Jako ze Polonia w Ameryce Polnocnej i Poludniowej nie moze odbierac streamingu TVP INFO, dziekuja Rodacy w Kananadzie, USA ..... Service Live dziala perfekt (28 luty 2017)

jatrn
Obrazek użytkownika jatrn
Offline
Dołączył: 05/12/2012 - 23:08
Wpisy: 1345
Twoj komentarz nie ma nic

Twoj komentarz nie ma nic wspolnego z tym serwisem.

Kwasopijca
Offline
Dołączył: 22/02/2017 - 22:34
Wpisy: 2
nadajemyTV spoko juz

nadajemyTV spoko juz przeczytalem :) rozumiem ze testujecie
jeszcze tak TVN turbo byscie dodoali to juzby byla bomba :)
Pozdrawiam

goncalomorgado
Offline
Dołączył: 07/06/2014 - 13:23
Wpisy: 2
Została ona pracuje bardzo

Została ona pracuje bardzo dobrze. Dzięki

tomwirta
Offline
Dołączył: 04/03/2017 - 13:43
Wpisy: 1
Hello admins,

Hello admins,

When this service will become official? How much it will cost per month?
I tested last 2 days and worked good almost all the time.

thanks.

nadajemyTV
Obrazek użytkownika nadajemyTV
Offline
Dołączył: 28/12/2016 - 17:18
Wpisy: 11
@tomwirta -We hope to finish

@tomwirta -We hope to finish the testing phase by end of March. More to follow in this post.

marluck
Offline
Dołączył: 13/04/2017 - 16:41
Wpisy: 1
TVP Info od jakiegos czasu

TVP Info od jakiegos czasu nie pojawia sie, czy bedzie wkrotce dodane?

ch33zy
Offline
Dołączył: 13/04/2017 - 19:08
Wpisy: 1
Hi,

Hi,

im from Germany and my Parents really wanna watch your channels.
Of course we would pay for it!

Got my Raspberry today and immediately installed the SD-XMBC Plugin.
Your channels worked like 30 min but then all the channels in the Section "nadajemyTV" disappeare.
Can u tell me why?
Do I have to put the Forum Login into the Plugin Options?

Thanks in advance!

iPhone 6
Offline
Dołączył: 12/03/2015 - 15:40
Wpisy: 11
Jakie hasło mam wpisać??

Jakie hasło mam wpisać??

maya
Offline
Dołączył: 03/05/2017 - 16:51
Wpisy: 3
pseudonim

pseudonim

jacekel
Offline
Dołączył: 04/01/2015 - 21:49
Wpisy: 11
Witam, czy jest mozliwosc

Witam, czy jest mozliwosc dodania wiekszej ilosci kanalow inforrmacyjnych?
Z gory dziekuje za odpowiedz.

Kruk
Offline
Dołączył: 16/04/2014 - 22:08
Wpisy: 8
Czy tylko u mnie po

Czy tylko u mnie po kliknięciu nadajemyTV nic nie ma? Pusta lista?

roman
Offline
Dołączył: 26/05/2017 - 08:36
Wpisy: 1
witam serdecznie.

witam serdecznie.
zakupilem box z zainstalowanym kodi.tv 16.1. Sformatowalem wszystko na polski jezyk, wgralem wasza wtyczke. Podoba mi sie tylko szkoda ze tak malo programow tv chodzi i to jeszcze zacinaja. 7 polskich z zakladki nadajemy TV i jedna na stacje TV(strumienie) ZDF niemiecki. Szkoda. Mam pytanko: moze to ze znajduje sie poza granicami polski? moze mozna oplacic aby wiecej mozna bylo ogladac. Prosze o pomoc i pozdrawiam

jacekel
Offline
Dołączył: 04/01/2015 - 21:49
Wpisy: 11
Mozesz poszukac platnych

Mozesz poszukac platnych prowajderow, jest jeden ktory robi to za darmo.Nie wiem czy moge podac link, ale jak poszukasz to znajdziesz. Powodzenia.

nusiek
Offline
Dołączył: 31/05/2017 - 05:48
Wpisy: 1
nusiek

nusiek

piotreksl36
Offline
Dołączył: 31/05/2017 - 08:58
Wpisy: 1
tvn24 zacina,nie da sie

tvn24 zacina,nie da sie ogladac, tvn turbo wogule nie dziala, kiedy zostanie to naprawione???

garsteklsm
Offline
Dołączył: 31/05/2017 - 12:12
Wpisy: 1
Mam pytanie czy będzie więcej

Mam pytanie czy będzie więcej kanałów w planach ?

kopeckiwaldek
Offline
Dołączył: 21/02/2017 - 16:33
Wpisy: 3
Witam, o co chodzi z tą

Witam, o co chodzi z tą rejestracją? Co gdzie i jak żeby ruszyło? Z góry dzięki za pomoc.

yukowska
Offline
Dołączył: 31/05/2017 - 19:28
Wpisy: 2
po zarejestrowaniu sie w

po zarejestrowaniu sie w serwisie (tutaj na stronie) nastepnie trzeba sie "zalogowac" w ustawieniach w kodim, juz bezposrednio w ustawieniach ktore sa w zakladce Telewizja Polska, tam po lewej wybiera sie ktora wtyczka ( weeb tv czy nadajemytv czy inna) w tym wypadku zjezdzamy na nadajemytv i po prawej stronie sa dwa pola, nazwa uzytkownika i haslo ( wpisujemy te same dane co tutaj na stronie forum). Mam nadzieje ze pomoglam :)

irena00
Offline
Dołączył: 31/05/2017 - 12:51
Wpisy: 3
zarejestrowalam sie na Waszej

zarejestrowalam sie na Waszej stronie i dalej kodi pokazuje mi zarejestruj sie ...../NadajemyTV/

yukowska
Offline
Dołączył: 31/05/2017 - 19:28
Wpisy: 2
A wpisala Pani te dane z

A wpisala Pani te dane z logowania w ustawieniach w kodim, przy zakladce Telewizja Polska -> nadajemytv ?

irena00
Offline
Dołączył: 31/05/2017 - 12:51
Wpisy: 3
SUPERRR dziala dziekuje

SUPERRR dziala dziekuje

judasz
Offline
Dołączył: 31/05/2017 - 18:02
Wpisy: 1
iskariota

iskariota

wesoly6
Offline
Dołączył: 31/05/2017 - 18:53
Wpisy: 1
dzień dobry wszystkim

dzień dobry wszystkim

Malgonia
Offline
Dołączył: 31/05/2017 - 19:44
Wpisy: 1
Zarejestrowalam sie, nie

Zarejestrowalam sie, nie pojawiaja mi sie zadne pola do zalogowania?

olioloe
Offline
Dołączył: 31/05/2017 - 20:16
Wpisy: 1
bez komentarza

bez komentarza

Strony

Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz

Aktywne serwisy


 
to wyjątkowy zbiór filmów dokumentalnych, fabularnych, seriali i audycji telewizyjnych w internecie
internetowa aplikacja telewizyjna Ipla należąca do Cyfrowego Polsatu
Przegapiłeś swój ulubiony program na antenie TVN, TVN Style czy TVN Turbo? W tvn player nie zabraknie najpopularniejszych programów i show z kanałów

WSPÓŁPRACA

mods-kodi.pl

Informacje

Copyright © 2013 – 2017 SD-XBMC
All rights reserved www.sd-xbmc.org